Oryginalny kalendarz

Kalendarz jest sprawdzoną formą reklamy. Z punktu widzenia marketingu ma wiele zalet. Przede wszystkim prezentuje logo Twojej firmy klientowi przez cały rok, a do tego jest użyteczny, więc obdarowana osoba chętnie sama sięga po taki reklamowy produkt. Dając kalendarz kluczowym klientom jednocześnie wysyłasz do nich wiadomość o treści: pamiętajcie o mnie. Niestety żadna forma promocji nie daje gwarancji. Kalendarz, nawet drogi, też nie jest reklamowym pewnikiem, dlatego, że prawdopodobnie nie będziesz jedynym, który spróbuje tą drogą podtrzymać więź z klientem.

Ostatecznie odbiorca skończy z kilkoma kalendarzami i większość przeznaczy na makulaturę. Twój prezent nie może wylądować w koszu, dlatego musi być wyjątkowy. Poza małymi, plastikowymi kalendarzykami, tymi w formie plakatu i książkowymi organizerami, producenci oferują jeszcze inne formy. Czasem bardzo oryginalne. To idealny sposób na to, by się pozytywnie wyróżnić i by to właśnie Twój kalendarz okazał się tym najlepszym. A wówczas całoroczna reklama działa na Twoją korzyść.