Jak wręczyć kalendarz?

Klient z kalendarzem od Ciebie to klient, który jeszcze wiele razy wróci po Twoje produkty. Codzienny kontakt z logiem, hasłem czy ofertą firmy to idealny sposób na zbudowanie mocnej świadomości marki.

Aby jednak było to możliwe, konsument musi najpierw otrzymać kalendarz. Jak tego dokonać? Pierwsza możliwość to wręczenie eleganckich kalendarzy kluczowym klientom.

Spotkanie z ludźmi, dzięki którym Twoja firma szybko się rozwija i podziękowania za wspólnie spędzony rok to wizerunkowo świetny pomysł. Jeszcze lepszy, gdy nie zostawisz gości z pustymi rękami i wręczysz im wysokiej jakości organizer.

Jakość to w tym wypadku słowo klucz. Druga opcja to akcja ulotkowa.

Setki małych kalendarzyków mogą powędrować do kieszeni setek klientów. Część z nich pozostanie przy odbiorcach na dłużej, a Ty zyskasz tanią, długoterminową formę promocji.

Kalendarze możesz też przesłać pocztą. Ma to sens, gdy stawiasz na kalendarz ścienny albo biurkowy, wówczas klient nie musi targać takiego prezentu do domu, bo dostaje go pod drzwi.