
Kalendarz może być świetną formą reklamy, która nie tylko zbuduje świadomość marki, ale również wzbudzi sympatię wśród klientów. To dlatego, że korzystanie z kalendarza jest po prostu praktyczne.
Dla klienta mniejsze znaczenie będzie miało to jakie logo widnieje na okładce, ważne że dysponuje produktem wysokiej jakości, wytrzymałym kalendarzem, w którym może zanotować kolejne terminy, adresy i numery. Właśni taki kalendarz powinieneś dać własnym kluczowym klientom, jeśli chcesz widywać ich częściej w przyszłości.
Kalendarz może stanowić trafny, gustowny prezent. Możesz zorganizować spotkanie dla najważniejszych klientów i w ramach podziękowań wręczyć im oprawiony w skórę, książkowy kalendarz lub organizer.
Taki gest na pewno zostanie doceniony, o ile wręczany produkt będzie odpowiednio wysokiej jakości. Jeśli po dwóch miesiącach zacznie się rozpadać, klient nie będzie miał o Tobie najlepszego zdania.
Warto też dodać do kalendarza jakiś charakterystyczny motyw lub nadać mu unikalny kształt. Dzięki temu wyróżnisz prezent wśród podarunków od innych firm.
Znajdź czas wolny
Kontroluj domowy budżet
Jak wręczyć kalendarz?