Dla kluczowego klienta

Kalendarz może być świetną formą reklamy, która nie tylko zbuduje świadomość marki, ale również wzbudzi sympatię wśród klientów. To dlatego, że korzystanie z kalendarza jest po prostu praktyczne.

Dla klienta mniejsze znaczenie będzie miało to jakie logo widnieje na okładce, ważne że dysponuje produktem wysokiej jakości, wytrzymałym kalendarzem, w którym może zanotować kolejne terminy, adresy i numery. Właśni taki kalendarz powinieneś dać własnym kluczowym klientom, jeśli chcesz widywać ich częściej w przyszłości.

Kalendarz może stanowić trafny, gustowny prezent. Możesz zorganizować spotkanie dla najważniejszych klientów i w ramach podziękowań wręczyć im oprawiony w skórę, książkowy kalendarz lub organizer.

Taki gest na pewno zostanie doceniony, o ile wręczany produkt będzie odpowiednio wysokiej jakości. Jeśli po dwóch miesiącach zacznie się rozpadać, klient nie będzie miał o Tobie najlepszego zdania.

Warto też dodać do kalendarza jakiś charakterystyczny motyw lub nadać mu unikalny kształt. Dzięki temu wyróżnisz prezent wśród podarunków od innych firm.